A mai trecut un an…

Acasa, Brasov

Să zic că l-am simţit sau că nu? A fost un an tricky, în care m-am simţit testată şi pusă la încercare din atât de multe puncte de vedere...
De câteva luni însă, cu toate lucrurile care au început să se lege, simt o şi mai mare fericire înăuntrul meu. În sfârşit, am finalul pe care-l visez de cam 4 ani. Zâmbesc cu atât de multă forţă şi nonşalanţă, sunt atât de relaxată şi de încrezătoare în ce va fi, că şi mie-mi vine uneori să-mi trag o ciupitură şi să mă asigur că nu visez.
Până una-alta, e un final şi un nou început. În forţă, alături de cei pe care-i iubesc şi care mi-au demonstrat în repetate rânduri că locul lor este lângă mine.
Aşadar, pe lângă fulgii aceştia pe care mi i-am dorit atât de mult, realizez că am tot ceea ce îmi doresc şi că de la „tot ce îmi doresc”-ul meu pot continua să construiesc mai mult şi mai mult, având o bază bună.
I have a dream... to travel all around the world, to make a difference, to turn the beings I love happy... J

No comments:

© Olivia-Petra Coman, 2019 | Photographer: © Marcel Bancila. Powered by Blogger.